A terényi ministránstáborból jelentjük – 2008.

Hetedik ministránstáborunkat a Cserhát hegységben található Terény községben tartottuk. Táborunkat a lelki programok megszervezésével Lencse Gyula Balázs segítette. Július 14-én indultunk a plébánia elől. A táborozók egy részét Gyurkovics Gyuri bácsi már kora reggel a táborhelyre juttatta. Csapatunk másik részét mikrobuszommal vittem. Szállásunk az egyházközség kezelésében lévő plébánián volt. Délutánra elállt az eső, s így a község északi részét fedezhettük fel. A focizásra alkalmas terepet is hamar megtaláltuk. Az esti finom ebédet mindenki jó étvággyal fogyasztotta. A templomban este 9-kor a vállalkozó kedvűek harangozhattak is. Második napunk reggeli tornával indult, mellyel idén is Balázs volt megbízva. A községben található orsósmagnó múzeumot délután látogattuk meg. Csütörtökön a Szanda vár meghódítása volt a cél. Szanda községben megálltunk és imádkoztunk a Máriácska Kápolnájánál. A közelben található pincesor meglátogatása után a fagylaltozás élménye várt ránk. Fáradt csapatunk ezután nagy örömmel tért vissza táborhelyére. Este a templomban igeliturgiát tartott Balázs bácsi.
Vacsora után két csoport vidám előadással lepte meg csapatunkat. Hálát adunk a jó Istennek a sok jóért, mellyel elhalmozott minket. Köszönjük a szülők bizalmát, a Karitász segítségét, és András atya támogatását!
Reméljük, jövőre is eltölthetünk együtt egy pár napot!